Výměna dnové obšívky plavidla MS BEATRICE
Příjemce:
Petr Klepetko, fyzická osoba
Místo realizace projektu:
Ústecký kraj
Přesné místo realizace:
Ústí nad Labem-Severní Terasa
Datum zahájení:
20.8.2015
Datum ukončení:
20.11.2015
Datum schválení projektu Řídícím orgánem OP Doprava:
1.4.2015
Projekt schválen v rámci prioritní osy:
6 - Podpora multimodální nákladní přepravy a rozvoj vnitrozemské vodní dopravy
Oblast podpory:
6.3 - Podpora modernizace říčních plavidel
Zdroj financování EU:
Evropský fond pro regionální rozvoj
Schválený příspěvek z fondů EU:
2 311 160 Kč
Celkové náklady projektu včetně DPH:
5 549 006 Kč
certifikováno – příspěvek EU:
2 311 160 Kč (k 22.11.2024)
|
|
Zobrazit polohu projektu na mapě
|
Základní informace o projektu:
Realizace projektu byla nutná z důvodu havarijního stavu plavidla. Dnové ocelové obšívky i podlaha byly za dobu provozu již zkorodované a značně zeslabené, což způsobovalo též zeslabení jak podélné, tak i příčné pevnosti plavidla, což bylo již popsáno v záložce výchozí situace. Projekt byl určen jak pro zachování provozování lodní dopravy, tak i pracovních míst. Cílem projektu byla rekonstrukce, která zajistila další pokračování činnosti. Předložením všech požadovaných dokumentů dle požadavků příslušných orgánů následovala samotná realizace vybraným dodavatelem na základě výběrového řízení.
Aktuální stav:
realizace projektu ukončena
Další informace:
Výměnou obšívky se výrazně zvýšila pevnost plavidla, a to v podélném směru až o 30 % a v příčném směru až o 35 %, tím se zásadně snížilo ohrožení životního prostředí a vody zamořením uniklými ropnými, ev. nebezpečnými látkami z nákladu. Ocelová podlaha, která je oproti dřevěné vodotěsná, významně přispívá k oddělení a zabezpečení přepravovaného zboží v nejexponovanější podponorové části plavidla. Pevným spojením podlahových ocelových desek s konstrukcí lodního tělesa tak došlo k vodotěsnosti podlahy a vytvoření tzv. dvojitého dna.
Poslední aktualizace údajů:
23.10.2017
Fotografie - stav před realizací:
Fotografie - realizace:
Fotografie - dokončený stav: