Zvýšení traťové rychlosti v km 26,505 - 29,881 trati Beroun - Rakovník
Příjemce:
Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
Místo realizace projektu:
Středočeský kraj
Přesné místo realizace:
Datum zahájení:
15.7.2015
Datum ukončení:
30.6.2016
Datum schválení projektu Řídícím orgánem OP Doprava:
29.3.2016
Projekt schválen v rámci prioritní osy:
3 - Modernizace železniční sítě mimo síť TEN-T
Oblast podpory:
3.1 - Modernizace a rozvoj železniční sítě mimo síť TEN-T
Zdroj financování EU:
Fond soudržnosti
Schválený příspěvek z fondů EU:
105 667 631 Kč
Celkové náklady projektu včetně DPH:
164 833 121 Kč
certifikováno – příspěvek EU:
89 993 141 Kč (k 22.11.2024)
|
|
Zobrazit polohu projektu na mapě
|
Základní informace o projektu:
Předmětem realizace tohoto projektu byla rekonstrukce železniční tratě v délce cca 3,376 km (km 26,505-29,881). Stavba představovala úsek tratě mezi Roztoky u Křivoklátu a Městečkem u Křivoklátu, na kterém leží 7 mostních objektů, 6 propustků, 1 opěrná zeď, které byly rekonstruovány společně se železničním svrškem, spodkem, zastávkou Křivoklát a přeložkami inženýrských sítí, které jsou uložené v kolejišti. Součástí projektu byla i rekonstrukce mostu v km 31,595, který leží mimo zmiňovaný úsek Roztoky u Křivoklátu - Městečko u Křivoklátu. V rámci této stavby byly na 2 mostních objektech vyměněny nosné konstrukce, protože neumožńovaly převýšení koleje pro v130. Ostatní objekty byly rekonstruovány s cílem zajistit normovou průchodnost VMP 2,5 a přechodnost D4/70.
Aktuální stav:
realizace projektu ukončena
Další informace:
V souladu s globálním cílem prioritní osy 3, jímž je zlepšení železniční dopravy na síti mimo TEN-T, bylo dosaženo zvýšení dopravní dostupnosti. V rámci této stavby byla zkrácena jízdní doba mezi stanicemi Roztoky u Křivoklátu - Městečko u Křivoklátu, a to zvýšením traťové rychlosti z 50 km/h na 70 km/h. Na mostech byla zajištěna normová prostorová průchodnost (VMP 2,5) a přechodnost (nové nosné konstrukce jsou navrženy na zatížení LM71 s klasifikačním součinitelem alfa=1,1, stávající spodní stavby pak na zatížení D4).
Poslední aktualizace údajů:
18.9.2017
Fotografie - stav před realizací:
Fotografie - realizace:
Fotografie - dokončený stav: