Průjezd uzlem Plzeň ve směru III. TŽK - Výstavba trakční transformovny Doudlevce
Příjemce:
Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
Místo realizace projektu:
Plzeňský kraj
Přesné místo realizace:
Plzeň
Datum zahájení:
5.11.2014
Datum ukončení:
5.11.2015
Datum schválení projektu Řídícím orgánem OP Doprava:
10.2.2016
Projekt schválen v rámci prioritní osy:
1 - Modernizace železniční sítě TEN-T
Oblast podpory:
1.1 - Modernizace a rozvoj železničních tratí sítě TEN-T včetně železničních uzlů
Zdroj financování EU:
Fond soudržnosti
Schválený příspěvek z fondů EU:
96 451 137 Kč
Celkové náklady projektu včetně DPH:
159 885 700 Kč
certifikováno – příspěvek EU:
75 453 973 Kč (k 22.11.2024)
|
|
Zobrazit polohu projektu na mapě
|
Základní informace o projektu:
Hlavní náplní projektu byla kompletní rekonstrukce silnoproudé technologie rozvodny 110 kV včetně stanoviště transformátoru 110/25 kV, technologie 25 kV, technologie vlastní spotřeby, filtračně kompenzačního zařízení, to vše včetně systému kontroly, chránění a řízení. Pro potřeby dálkového dozoru a přenosů byla rekonstruována dálková řídící technika, napojení na přenosové cesty, sdělovací zařízení, vše pro potřebný dálkový dohled, dozor a řízení z elektrodispečinku Plzeň. V související stavební části byla provedena rekonstrukce stávající provozní budovy TT Doudlevce včetně jejího uzpůsobení potřebám nově osazované moderní technologie. V rámci rozvodny 110 kV a stanoviště transformátoru byla provedena také kompletní rekonstrukce stavební části (základové patky pro přístroje, kabelové kanály, oplocení). Nové stanoviště transformátoru je uzavřené s instalovanou jímkou ve funkci jímky havarijní, tedy na 100 % objemu oleje. V rámci trakčního vedení je zásadní realizace nového napojení trakčního vedení z TT Doudlevce pro potřeby trati v obvodu Plzeň Jižní předměstí.
Aktuální stav:
realizace projektu ukončena
Další informace:
Poslední aktualizace údajů:
18.9.2017
Fotografie - stav před realizací:
Fotografie - realizace:
Fotografie - dokončený stav: