Výstavba PZS v km 1,919 trati Chodov - N. Role
Příjemce:
Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
Místo realizace projektu:
Karlovarský kraj
Přesné místo realizace:
Mírová, Chodov
Datum zahájení:
5.10.2015
Datum ukončení:
4.12.2015
Datum schválení projektu Řídícím orgánem OP Doprava:
14.12.2015
Projekt schválen v rámci prioritní osy:
3 - Modernizace železniční sítě mimo síť TEN-T
Oblast podpory:
3.1 - Modernizace a rozvoj železniční sítě mimo síť TEN-T
Zdroj financování EU:
Fond soudržnosti
Schválený příspěvek z fondů EU:
10 648 767 Kč
Celkové náklady projektu včetně DPH:
17 231 406 Kč
certifikováno – příspěvek EU:
3 089 556 Kč (k 22.11.2024)
|
|
Zobrazit polohu projektu na mapě
|
Základní informace o projektu:
Stavba byla zaměřena na výstavbu nového zabezpečovacího zařízení na železniční dopravní síti. Přejezd v km 1,919 byl vybaven čtyřmi jednoduchými výstražníky bez závor. Na výstražnících je v činnosti pozitivní signalizace. Výstražníky byly doplněny dopravními značkami, které jsou zvýrazněny žlutým fluorescenčním pozadím. Zařízení bylo vybaveno akustickou signalizací pro osoby s omezenou schopností orientace a pohybu. Závislost zařízení na jízdě kolejových vozidel je zajištěna pomocí počítačů náprav. Informace o činnosti zařízení a jeho ovládání jsou předávány na kolejovou desku v ŽST Chodov. Technologická část je umístěna v novém reléovém domku v místě přejezdu. Součástí stavby byla i stavební úprava přejezdové konstrukce. V místě přejezdu je provedena sanace a odvodnění železničního spodku. Železniční svršek tvaru S49 je v délce 37,5 m položen nový s antikorozní úpravou upevňovadel v místě přejezdu. Konstrukce je celopryžová o šířce 13,20 m, z toho krajní část o šířce 1,5 je určena pro chodce a cyklisty. Vozovka byla směrově a výškově upravena. V rámci stavby byl položen nový traťový kabel.
Aktuální stav:
realizace projektu ukončena
Další informace:
Projekt byl v souladu s globálním cílem prioritní osy 3 OPD, kterým je zlepšení železniční dopravy na síti mimo TEN-T. Cílem projektu bylo zejména odstranění lokálních omezení traťové rychlosti a dosažení zlepšení v oblasti provozování a organizace železniční dopravy na této trati. Stavba přispěla také ke zvýšení plynulosti silniční dopravy a bezpečnosti.
Poslední aktualizace údajů:
22.9.2017
Fotografie - stav před realizací:
Fotografie - realizace:
Fotografie - dokončený stav: