Rekonstrukce PZS v km 15,200 v trati Ústí nad Labem západ - Bílina + úprava TZZ Ohníč - Úpořiny
Příjemce:
Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
Místo realizace projektu:
Ústecký kraj
Přesné místo realizace:
Datum zahájení:
20.7.2015
Datum ukončení:
30.11.2015
Datum schválení projektu Řídícím orgánem OP Doprava:
9.10.2015
Projekt schválen v rámci prioritní osy:
1 - Modernizace železniční sítě TEN-T
Oblast podpory:
1.1 - Modernizace a rozvoj železničních tratí sítě TEN-T včetně železničních uzlů
Zdroj financování EU:
Fond soudržnosti
Schválený příspěvek z fondů EU:
12 235 138 Kč
Celkové náklady projektu včetně DPH:
18 867 330 Kč
certifikováno – příspěvek EU:
7 973 825 Kč (k 22.11.2024)
|
|
Zobrazit polohu projektu na mapě
|
Základní informace o projektu:
Předmětem projektu bylo vybudování jednoho nového PZZ (přejezdové zabezpečovací zařízení), které nahradilo PZS z roku 1965 a nového TZZ (traťové zabezpečovací zařízení) 3.kategorie (bez hradla), které nahradilo zařízení 1.kategorie - telefonické dorozumívání, které bylo provizorně doplněno o závislost na volnosti trati. PZS i TZZ využívá pro spolupráci s vlakem nové počítače náprav. TZZ je ve vazbě do staničního zabezpečovacího zařízení (SZZ) obou přilehlých železničních stanic. SZZ v obou stanicích je upraveno pro navázání TZZ. V železniční stanici Úpořiny byly zřízeny nové indikační a ovládací prvky. V ovládacích stolech obou stanic byly doplněny ovládací a indikační prvky. Byla provedena kabelizace v celém mezistaničním úseku v trase současných kabelů.
Aktuální stav:
realizace projektu ukončena
Další informace:
Projekt je v souladu s globálním cílem prioritní osy 1 OPD, kterým je zlepšení železniční dopravy na síti TEN-T. Cílem projektu bylo především zvýšení bezpečnosti silničního a drážního provozu, tj. modernizace přejezdového zabezpečovacího zařízení.
Poslední aktualizace údajů:
22.9.2017
Fotografie - stav před realizací:
Fotografie - realizace:
Fotografie - dokončený stav: