Železniční přejezdy na trati Kroměříž - Zborovice
Příjemce:
Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
Místo realizace projektu:
Zlínský kraj
Přesné místo realizace:
Kroměříž, Šelešovice, Jarohněvice, Soběsuky, Zborovice, Zdounky
Datum zahájení:
2.2.2015
Datum ukončení:
30.8.2015
Datum schválení projektu Řídícím orgánem OP Doprava:
19.9.2014
Projekt schválen v rámci prioritní osy:
3 - Modernizace železniční sítě mimo síť TEN-T
Oblast podpory:
3.1 - Modernizace a rozvoj železniční sítě mimo síť TEN-T
Zdroj financování EU:
Fond soudržnosti
Schválený příspěvek z fondů EU:
74 987 437 Kč
Celkové náklady projektu včetně DPH:
96 786 592 Kč
certifikováno – příspěvek EU:
74 947 778 Kč (k 10.3.2025)
|
|
|
Základní informace o projektu:
Projekt řešil rekonstrukci přejezdů spočívající ve výstavbě světelných přejezdových zabezpečovacích zařízení (PZS) na úrovňových kříženích regionální dráhy Kroměříž - Zborovice se silničními komunikacemi různých úrovní, jeden přejezd byl zabezpečen uzamykatelnou závorou. Přejezd v km 9,411 byl zabezpečen novým PZS s polovičními závorami kategorie PZS 3ZBI se dvěma výstražníky se závorami, bez stavebních úprav. Přejezd v km 13,922 byl zabezpečen novým PZS s polovičními závorami kategorie PZS 3ZBI se dvěma výstražníky, byla provedena sanace železničního spodku a rekonstrukce železničního svršku. Přejezd v km 14,492 byl zabezpečen novým PZS s celými závorami kategorie PZS 3ZBI se třemi výstražníky, byla provedena sanace železničního spodku a rekonstrukce železničního svršku. Přejezd v km 14,660 byl zabezpečen stávajícím způsobem doplněným uzamykatelnou závorou. Přejezd v km 15,643 byl zabezpečen novým PZS s celými závorami kategorie PZS 3ZBI se třemi výstražníky se třemi světlovými skříněmi, byla provedena sanace železničního spodku a rekonstrukce železničního svršku. Přejezd v km 16,158 byl zabezpečen novým PZS s celými závorami kategorie PZS 3ZBI se dvěma výstražníky, byla provedena sanace železničního spodku a rekonstrukce železničního svršku. Přejezd v km 16,470 byl zabezpečen novým PZS s celými závorami kategorie PZS 3ZBI se čtyřmi výstražníky se šesti světlovými skříněmi, byla provedena sanace železničního spodku a rekonstrukce železničního svršku. Přejezd v km 16,583 byl zabezpečen novým PZS s celými závorami kategorie PZS 3ZBI se čtyřmi výstražníky, byla provedena sanace železničního spodku a rekonstrukce železničního svršku.
Napájecí přípojky pro PZS byly rekonstruovány nebo vyměněny za nové. Návrhový stav byl řešen pro současnou traťovou rychlost 60 km/h. Rychlost silničních vozidel byla zvýšena ze současných 30 km/h na 50 km/h. Železniční trať i úrovňové přejezdy a na ně navazující pozemní komunikace se konfiguračně nezměnily.
Aktuální stav:
realizace projektu ukončena
Další informace:
Poslední aktualizace údajů:
25.9.2017
Fotografie - stav před realizací:
Fotografie - realizace:
Fotografie - dokončený stav: