Rekonstrukce Střelenského tunelu, vč. kol. č.1 a 2 v km 22,480-23,610 a kol. č.1 v km 21,110-27,261 trati Horní Lideč - st.hr. SR
Příjemce:
Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
Místo realizace projektu:
Zlínský kraj
Přesné místo realizace:
Horní Lideč, Střelná
Datum zahájení:
5.5.2010
Datum ukončení:
27.5.2013
Datum schválení projektu Řídícím orgánem OP Doprava:
23.3.2010
Projekt schválen v rámci prioritní osy:
1 - Modernizace železniční sítě TEN-T
Oblast podpory:
1.1 - Modernizace a rozvoj železničních tratí sítě TEN-T včetně železničních uzlů
Zdroj financování EU:
Fond soudržnosti
Schválený příspěvek z fondů EU:
256 389 413 Kč
Celkové náklady projektu včetně DPH:
407 720 508 Kč
certifikováno – příspěvek EU:
242 532 038 Kč (k 22.11.2024)
|
|
Zobrazit polohu projektu na mapě
|
Základní informace o projektu:
"Rekonstrukce Střelenského tunelu, včetně koleje č.1 a 2 v km 22,480 - 23,610 a koleje č.1 v km 21,110 -27,261 trati Horní Lideč - st.hr. SR" řešila rekonstrukci koleje č. 1 trati Púchov ( SR) - Hranice na Moravě v rozsahu od km 21,085 (státní hranice ČR/SR) do km 27,271, dále rekonstrukci kolejí č.1 a 2 v úseku Střelenského tunelu od km 22,480 do km 23,750, rekonstrukci Střelenského tunelu a rekonstrukci nástupišť v zastávce Střelná. V rámci rozsahu rekonstrukce kolejí byla provedena také rekonstrukce mostů, propustků a zárubních zdí. Předmětem stavby byla také rekonstrukce trakčního vedení v úseku rekonstrukce kolejí a úpravy zabezpečovacího zařízení, sdělovacího zařízení, silnoproudé technologie a DŘT. Předmětem projektu byla také příprava na následnou implementaci GSM-R a ETCS L2.
Aktuální stav:
realizace projektu ukončena
Další informace:
Další informace na stránkách příjemce
zde.
Poslední aktualizace údajů:
3.10.2017
Fotografie - stav před realizací:
Fotografie - realizace:
Fotografie - dokončený stav: