Rekonstrukce kolejí č.1 a 2 v km 224,391 - 226,018 trati Havlíčkův Brod - Okrouhlice
Příjemce:
Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
Místo realizace projektu:
Vysočina
Přesné místo realizace:
Havlíčkův Brod
Datum zahájení:
23.10.2007
Datum ukončení:
30.6.2008
Datum schválení projektu Řídícím orgánem OP Doprava:
14.2.2008
Projekt schválen v rámci prioritní osy:
1 - Modernizace železniční sítě TEN-T
Oblast podpory:
1.1 - Modernizace a rozvoj železničních tratí sítě TEN-T včetně železničních uzlů
Zdroj financování EU:
Fond soudržnosti
Schválený příspěvek z fondů EU:
73 365 026 Kč
Celkové náklady projektu včetně DPH:
108 116 880 Kč
certifikováno – příspěvek EU:
57 209 075 Kč (k 21.11.2024)
|
|
Zobrazit polohu projektu na mapě
|
Základní informace o projektu:
Cílem bylo snížení hlukové zátěže, zkvalitnění železniční dopravy a zvýšení její bezpečnosti. V souladu s globálním cílem prioritní osy 1, jímž je zlepšení železniční dopravy na síti TEN-T, bylo dosaženo zvýšení dopravní dostupnosti.
V rámci stavby se řešila rekonstrukce z hlediska zajištění směrových a sklonových poměrů pro rychlost 70 km/h. Došlo k rekonstrukci železničního svršku v koleji č.1 a 2 tvaru S49 s pružným upevněním E14 (VW14). Kolej byla upravena jako bezstyková. Došlo i k úpravě štěrkového lože. Součástí stavby byla i nutné sanační úpravy pláně železničního spodku v koleji č. 1 a 2 včetně rozšíření drážních stezek a úprava odvodnění pomocí odvodňovacích příkopů. Dále byly předmětem stavby úpravy zabezpečovacího zařízení, úprava trakčního vedení a i přeložka betonových tras a ukolejnění. Rekonstrukce zajistila směrové a sklonové poměry pro rychlost 70 km/h. Kolej je bezstyková, tvaru S49 s pružným upevněním.
Aktuální stav:
realizace projektu ukončena
Další informace:
Poslední aktualizace údajů:
23.10.2017
Fotografie - stav před realizací:
Fotografie - realizace:
Fotografie - dokončený stav: